Priser
Prisen på TidsTjek-løsningen afhænger af de konkrete ting, som I ønsker udviklet. Priserne starter ved:
Engangsbeløb: 25.000kr
Årlig hosting og servicegebyr 5.000kr
Alle priser er ex moms og følger vores nomalehandelsbetinglser
Hvad er altid med i prisen?
Standardseddel
Når du køber en TidsTjek-løsning får I altid en af vores to standardsedler: Tidsregistrering eller arbejdssedlen sammen med en overbliksside.
Nyeste teknologi
Vi laver alle vores systemer inden for de nyeste udviklingsstandarder, så I får et lynhurtigt system.
Ubegrænset antal brugere
Når du køber en TidsTjek-løsning betaler du ikke pr. bruger. Du kan altså have så mange brugere på, som du ønsker.
Brugervenligt
Vi forstår godt, at det I har brug for er ikke et meget kompliceret system, som er umuligt at finde rundt i. Vi sikre at systemet er meget overskueligt, så alle kan finde ud af at bruge det.
Sikkerhed
Vi påtager os et stort ansvar, når I lader jeres data gå igennem os. Det ansvar lever vi op til. Vi har dagligt flere lag backup placeret forskellige steder i EU.
Hotline
Du får adgang til vores hotline som du kan ringe til uden merberegning. Alle spørgsmål er velkomne.
Fra start til færdigt program
- Når du vælger en løsning fra os, starter det med et uforpligtende møde, hvor vi sammen finder ud af hvad vil være optimalt for jer.
- Dernæst laver vi et tilbud med pris og en dato for, hvornår programmet vil være klar og I godkender dette.
- Så laver vi et detaljeret whitepaper, som beskriver alle funktioner mere i dybden. Dette kan også bruges som håndbog til programmet.
- Når dette whitepaper er godkendt, udvikler vi programmet.
- Når programmet er klar, kommer vi ud til jer og afleverer det samt sikre at alt virker. ( Dette indeholder også et kort kursus til kontorpersonalet)
- Dernæst går der en måned, hvor vi sammen sikre os, at alt er som I gerne vil have, inden vi sender fakturaen.